sobota, 26 października 2013

261.

wypiek bananowo- dyniowy z orzechami włoskimi
(banana-pumpkin cake with walnuts)

Wypiek bananowo-dyniowy
(1 porcja)

45g mąki
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
1 banan (rozgnieciony)
łycha puree z dyni
2 łyżeczki cukru trzcinowego
1 łyżeczka rozpuszczonego masła
jajko
20g pokrojonych orzechów włoskich

Wymieszać dokładnie wszystkie składniki razem (oprócz orzechów), 
przelać do wysmarowanej masłem foremki. 
Posypać orzechami i piec w 180 stopniach przez 30-35 minut.

21 komentarzy:

  1. Jedno z lepszych śniadań jakie dzisiaj widziałam. Wypieki - moja miłość.. A taki to bym z chęcią zjadła! Pychota :D

    OdpowiedzUsuń
  2. banan z dynią- pycha! ale musiało pachnieć rano<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to cudnie wygląda! Zrobię na pewno, jak tylko to pijane zombie ze mnie zejdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. super !! pięknie ci wyrósł i do tego w tak przepysznym połączeniu !! banan i dynia to zdecydowanie zgrany duet, a w tym wypieku i orzechów nie brak <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszedł taki duży muffin! :D haha

    OdpowiedzUsuń
  6. już czuję ten zapach! jesiennie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiał być pyszny! Pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kiedyś połączyć dynię z bananem. wygląda świetnie :)
    tak ogółem to zaobserwowałam Twojego tumblra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko się zdarza, żeby wypiek w tak cudownie równiutki sposób wyszedł ponad formę, jakby człowiek chciał, żeby mu tak wyszło, to pewnie rozlałby się mniej symetrycznie^ a jeszcze ta orzechowa posypka dopełnia całości. mistrz!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te jesienne smaki <3 Wypiek idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie wyrośnięte śniadaniowe wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyrósł, wygląda niesamowicie :) I ta pierzynka z orzechów na górze, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, uwielbiam takie wypieki! Na pewno skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta łyżeczka masła z przepisu idzie do ciasta czy na wysmarowanie foremki? Bo chyba się przymierzę, akurat dzisiaj moja dynia została zmasakrowana na puree :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzis rano zrobione 2 ogromne muffiny. Wyszły ogromne i baaardzo syte!!! Orzechy musiałam zastąpić czekoladą, a i tak wyszyły przepyszne. Dziekuję za przepis ;) Kasia

    OdpowiedzUsuń