sobota, 7 grudnia 2013

290. + prezent :)

3 naleśniki z kremem kokosowo- czekoladowym (od Siaśki <3), 
z dżemem śliwkowym i kremem piernikowym, z sałatą, pesto, serem żółtym i cukinią.

Moim Mikołajem była Siaśka ( link to bloga TU i TU), dostałam od niej wspaniałą paczkę, w której były domowe pierniczki, domowy krem kokosowo- czekoladowy i liścik :) 
Gdy po północy 6 grudnia zobaczyłam zawartość mojego prezentu od razu się uśmiechnęłam,
 (tak tak tak ktoś zrobił dla mnie jakieś dobre jedzenie! :DD) 
Pierniczki są przepyszne, nawet mój tata kazał mi to napisać :D

I bardzo dziękuję organizatorce całej akcji Katarzynie, dzięki której mogliśmy obdarować się prezentami i wszystko się udało :)
Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka nasza akcja i czekam na następną, 
w której napewno wezmę udział :)

18 komentarzy:

  1. ten wytrawny naleśnik mnie zachwycił, ot co :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem *.* Choć pierniczki też kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszny prezent i co za tym idzie: pyszne śniadanie! :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że liścik też chyba niekrótki tak swoją drogą Siaśka stworzyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę tego na wytrawnie, pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśnik z kremem piernikowym - brzmi obłędnie :)
    A pierniczki też musiały być smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym spróbować tego kremu od Siaśki :D
    no i tych pierniczków, bo wyglądają naprawdę kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcja zaiste była wspaniała i mam nadzieję, że niejedna jeszcze przed nami! Smaczne prezenty dostałaś..:))

    OdpowiedzUsuń
  9. kremy i ciacha królują w prezentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie własnej roboty prezenty cieszą oczy i żołądek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem <3 No Siaśka się spisała ! Cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakim przepisem robisz naleśniki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem musi być obłędny! Pierniczki uwielbiam, do schrupania! :) Świetne są te prezenty! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie ten krem szczególnie zachwyca <3 czekam na przepis od Siaśki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelakie słodkie kremy, a czekoladowe w szczególności. Zwłaszcza, jeżeli czuć w nich również posmak kokosa. <3

    Mmm już czuję smak tych pierniczków :)

    OdpowiedzUsuń