środa, 4 grudnia 2013

288.

koktajl dyniowy
(pumpkin smoothie)

12 komentarzy:

  1. zawsze chciałam mieć taki.. kubeczek?

    OdpowiedzUsuń
  2. dyniowwy <3 z przyprawami korzennymi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 1/2 kubka puree z dynii
      1 kubek mleka migdałowego (albo innego)
      2 mrożone banany
      2 daktyle
      1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
      cynamon, imbir, gałka muszkatołowa

      Wszytsko razem dokładnie zmiksować :)

      Usuń
  4. jeszcze dyniowo, a ja już zapomniałam o niej.
    bardzo fajny kubek na koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak z lokalu! Skad takie opakowaneko?

    OdpowiedzUsuń
  6. też taki kubeczek zawsze chciałam mieć, ale latem dorwałam z budki z lodami i teraz pilnuję go jak oka w głowie hah :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale genialny kubeczek, zazdroość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podobały mi się koktajle w takich kubeczkach! Dyniowy musi być ciekawy w smaku, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dyniowy koktajl - brzmi pysznie, chyba nigdy takiego nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń