czwartek, 15 listopada 2012

115.

jajecznica z 3 jaj na maśle ze szczypiorkiem i pomidorem, 2 kromki chleba pszennego z masłem, serem żółtym, pomidorem i pieprzem cytrynowym (scrambled with 3 eggs in butter with onion and tomato, 2 slices of wheat bread with butter, cheese, tomato and lemon pepper)

Śniadanie po treningowe :)
Cieszę się, że w końcu piątek, cieszę się, że niedługo święta, cieszę się z dzisiejszej 5 z geografii, tylko szkoda, że jestem taka zmęczona.
A wy z czego się cieszycie??

15 komentarzy:

  1. Odpocznij :) Boskie potreningowe śniadanie, takie kolorowe i optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jajeczniczka! aż zatęskniło mi się za siostrą, która jest miszczem w jej robieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też cieszę się z tych nadchodzących świąt. (;

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się cieszę z tego śniadania, bo to jedno z moich ulubionych zestawów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smakowita jajecznica :) Zrób mi taką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się ciesze,że znowu zaczynam jakoś sobie radzić ^^
    Pycha śniadanie i wielkie brawa za geografie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiałam kiedyś takie kanapeczki...;) mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham taką klasykę :3 a cieszę się z bardzo podobnych rzeczy jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zrobić jajecznicę :) pychotka, taka kolorowa !

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się z życia:) jestem doszczętnie zmęczona, weekend mam jednodniowy, ale życie jest przecież piękne:)
    kolorowa jajecznica i proste, a pyszne kanapki, czego chciec więcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. mm, smak dzieciństwa. Pyszne śniadanko <3
    ja cieszę się, że już po testach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 z geografii, brawo! :)
    nabrałam ochoty na jajecznice! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jajecznica to standard ,który zawsze mi smakuje ;p
    gratulacje piąteczki ;*

    OdpowiedzUsuń