czwartek, 19 lipca 2012

40.

owsiane placuszki z jagodami, jogurtem naturalnym i masłem orzechowym, zielona herbata z miętą
(Oatmeal pancakes with blueberries, yoghurt and peanut butter, green tea with mint)

Miał być omlet, ale obudził mnie dzisiaj piękny zapach placuszków smażonych przez moją kochaną mamusię, zazwyczaj nie robi ona takich rzeczy na śniadanie, a tu proszę i jeszcze płatki owsiane dodała do ciasta, czym zaskoczyła mnie totalnie. Były tak pyszne, że skończyło się nie na 3 widocznych na zdjęciu, a na 9 ! : D Ale co tam raz się żyje : 3

18 komentarzy:

  1. mniam :)
    szkoda,że moja mama takich nie robi c:

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się, placuszki z jagodami są przepyszne! a owsiane bardzo zdrowe, więc nie ma czym się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama i placki, to mi się nawet nie śni :D
    Jagody sprawiają, że każde danie staje się jeszcze lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. idźcie z tym masłem, bo zaraz cały słoik wyjem! wczoraj na pusty żołądek poszło minimum pół. mam go niedoboryxp

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, taka pobudka to coś wspaniałego <3 zazdroszczę! ^^ pyszne placuszki! nie dziwię się, że na 3 się nie skończyło!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne śniadanie! A croissant kupny aczkolwiek przymierzam sie do własnej produkcji:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapenada to po prostu pasta z oliwek, czosnku, orzechów, oliwy i przypraw. Coś a'la pesto :P
      Link:
      http://caramelnchocolate.blogspot.com/2012/06/jamie-w-mojej-kuchni-czyli-osos-en.html

      Usuń
    2. aha, dziękuję za wyjaśnienie : )

      Usuń
  7. moja kiedyś zrobiła jakieś racuchy z TOREBKI! ;P ;D
    ale to może nawet lepiej, bo w innym wypadku nie wiadomo co by jej wyszło... ;))

    a te Twojej mamy wygladają znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama już dawno nie robiła plackow...A szkoda ;/
    Na sniadanie trzeba zjesc porzadna porcję, min. 9 ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie wyglądają :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę płaskie, ale to z pewnością nie ujęło im smaku ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tego masła.. to jak napłakał.. i nie rozumiem tego: "raz się żyje"

      Usuń
    2. to tylko na tą porcję tyle, potem każdy kolejny placek smarowałam grubą warstwą masła orzechowego albo dżemu.

      Usuń
  11. na początku myślałem, że to placki ziemniaczane:p mniaam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pychota! Szkoda, ze moja mama nie cierpi plackow :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pyszne<3 moja mama robi tylko racuchy z jabłkami, czy raczej robiła, bo nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam okazję je zjeśc^ teraz to ja przejęłam placuszkową pałeczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądają *_* nie ma to jak ktoś przyrządzi pyszne śniadanko ;D

    OdpowiedzUsuń