czwartek, 21 listopada 2013

278. & Liebster blog.

fasolowe brownies z wiórkami kokosowymi
(bean brownies with coconut)

Znów zostałam nominowana do Liebster Blog przez agateq i Wiktorię B. za co bardzo im dziękuję :)

Pytania od agateq:
1.      Jakie jest Twoje najukochańsze ciasto pod słońcem?
szarotka i rafaello mojej mamy <3
2.      Twój absolutnie wymarzony zawód to…
ostatnio wymyśliłam, że chcę zostać archeologiem :)
3.      Wybierz dyscyplinę sportu, w której chciałabyś odnieść sukces.
w pływaniu.
4.      A jakie jest ulubione miejsce w Twoim domu?
moje łóżko <333
5.      Możesz wyeliminować jedną ze swoich wad, ot tak. Co wybierzesz?
nie wiem :D
6.      Byłabyś skłonna zmienić całe swoje życie łącznie z miejscem zamieszkania, szkołą, studiami, planami, przyzwyczajeniami – dla naprawdę ogromnych pieniędzy? Rodzina może wyjechać z Tobą.
tak.
7.      Czy uważasz, że motywujące obrazki w Internecie spełniają jakąś terapeutyczną funkcję czy raczej kreują sztuczną rzeczywistość maskując problem?
Moim zdaniem, sprawiają, że nasza samoocena spada i przestajemy w siebie wierzyć.
8.      Gdybyś chciała kogoś do siebie przekonać jednym zdaniem, jak byś się zareklamowała?
WYBIERZ MNIE, TO UPIEKĘ CI SERNIK.
9.      A teraz wprost przeciwinie, wyobraź sobie, że chcesz się na kimś ‘zemścić’ i zepsuć mu ciasto. Co wsypiesz dla niepoznaki:>
opakowanie soli
10.  Masz już pomysły na prezenty pod choinkę? Zdradzisz jeden?:)
jeszcze nie mam :C
11.  A na koniec, gdyby przyszło do Ciebie małe dziecko i spytało: ‘o co chodzi w życiu?’, co byś odpowiedziała?
o to, by nie zwariować.

pytania od Wiktorii B. :
1.1. Kto jest Twoim 'bogiem' kulinarnym?
Gordon Ramsay, Jamie Oliver <3
2. Nauka - przyjemność czy przykry obowiązek?
ostatnio przykry obowiązek :CC
3. Basen, siłownia, czy trening na świeżym powietrzu?
basen <3
4. Ulubiona książka?
"Harry Potter" wszystkie części, "Caryca", "Percy Jackson i bogowie olimpijscy", "Kod Leonarda da Vinci", "Anioły i demony", "My dzieci z dworca zoo"
5. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
nie wyobrażam sobie jeszcze.
6. Jakie jest Twoje największe marzenie z dzieciństwa?
cchyba bycie księżniczką.
7. Najlepszy dodatek do naleśników to..?
szpinak i feta, masło orzechowe i banan, puree z dyni i duszone jabłko, tuńczyk i oliwki z sosem pomidorowym <3
8. Jakie było najbardziej niesmaczne danie, jakie jadłaś?
jak mój tato zrobił kiedyś makaron w jakimś sosie ze słoika, ochydne to było.
9. Zbierałaś kiedykolwiek pieniądze na WOŚP?
tak :)
10. Byłaś kiedyś w kimś skrycie zakochana? Jak skończyła się ta historia?
jeszcze nigdy nie byłam zakochana.

10 komentarzy:

  1. Tyle osób kusi tym fasolowym wypiekiem, a jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. Twoja wersja była pewnie przepyszna, zwłaszcza że kocham wiórki kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja autoreklama na mnie nie działa... :p
    ale Rafello Twojej Mamy zdecydowanie działa!:))

    Archeologiem? Skojarzenie natychmiastowe: Egipt i badanie piramid^:)) ech, te stereotypy...

    dziękuję za odpowiedzi:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosowe<3 i uwielbiam strukturę ciast fasolowych, pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielimy bogów kulinarnych, zdecydowanie ;D
    Upiecz mi sernik, upiecz! ;D Ale tym brownie też nie pogardzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, WYBIERAM CIĘ !
    Brownie i kokos, pyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedzi :*
    Wpadam na brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre, wybierz a upiekę Ci sernik - już mnie tym masz :) no a poza tym szarlotka niezastąpiona <3
    fasolowe brownie i kokos *-* to musiało świetnie smakować !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłaś mnie tym sernikiem - biorę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te fasolowe wypieki mnie strasznie kuszą :D
    ooo sernikiem bym nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń